Sesja zdjęciowa w rockowym stylu



Niedawno miałam przyjemność pozować do zdjęć w rockowym stylu.
Miała być lśniąca czerń skóry, glany, ćwieki… jednym słowem klimat, w jakim czuję się jak ryba w wodzie. W końcu długi czas właśnie tak się ubierałam. Niestety z tamtego okresu pozostała jedynie moja czarno-biała arafatka, którą uwielbiam. 💜
Dzień sesji zdjęciowej nie był mi przychylny i wiele rzeczy zapomniałam zabrać, a niektóre ciężko było zdobyć. Mimo wielu przeciwności losu, udało się!
O make-up oraz fryzurę zadbała bardzo utalentowana Daria. https://www.facebook.com/dariawachowiczmakijazpermanentny/
Bez jej talentu i ogromnych umiejętności, nie wyglądałabym tak dobrze. 😋

Sesja zdjęciowa odbyła się w Fabryce Pełnej Życia w Dąbrowie Górniczej, a zdjęcia zrobione przez niesamowitą fotograf www.Pstrykawka.pl  przeszły moje oczekiwania. Zadbała ona o wszystkie szczegóły, a przede wszystkim o klimat zdjęć. Jej rady okazały się bardzo przydatne. Wiem, że nie był to ostatni raz, kiedy umówiłam się z nią na sesję w takim stylu. Efekt był zaskakujący! Oceńcie sami !😃








Ciekawa jestem, co myślicie o takiej sesji. Napiszcie, które zdjęcia bardziej Wam się podobają- kolorowe czy czarno-białe? Koniecznie dajcie znać :)













Komentarze

Popularne posty