Mój pierwszy post


Witajcie na moim blogu!


Nigdy wcześniej nie miałam w planach prowadzić bloga, ale od dłuższego czasu męczyło mnie to coraz bardziej i częściej zaczęłam o tym myśleć. Jestem zwykłą dziewczyną mieszkającą w zwykłym mieście, mającą od zawsze problemy z wagą i borykającą się ze zbędnymi kilogramami. Postanowiłam stworzyć stronę na której każda kobieta (w szczególności plus size) znajdzie coś dla siebie. Chciałabym, aby było to miejsce pełne ciekawych inspiracji, przemyśleń oraz interesujących rad oraz opinii, ale przede wszystkim miejsce w znacznym stopniu wolne od hejtu i krytyki.


O KOBIETACH
Każda z nas DROGIE PANIE jest piękna i jedyna w swoim rodzaju. Nie chodzi tutaj o to, aby siebie postrzegać w narcystyczny sposób, ale musimy siebie nauczyć kochać i akceptować swoje słabości i wady oraz codziennie walczyć o „Lepsze JA”.
Każda z nas kiedyś miała lub ma różne kompleksy, ale musimy pamiętać, że nikt nie jest idealny. Powinnyśmy dbać o siebie, codziennie walczyć ze swoimi słabościami i osiągać nowe cele.


UŚMIECH TO POŁOWA SUKCESU
Ostatnio dostałam wiele wiadomości oraz sygnałów, że za mało uśmiecham się na zdjęciach. Nigdy nie zwracałam na to uwagi, nie lubiłam się uśmiechać.
Czasami warto jest posłuchać dobrych rad od ludzi mądrzejszych ode mnie.
Czy wiecie, że podczas uśmiechu nasz mózg zaczyna wytwarzać więcej endorfin- hormonów szczęścia? Wniosek jest jeden- uśmiech nic nie kosztuje, a daje tak wiele dobrego. Poza tym, kiedy się uśmiechamy do innych ludzi, przesyłamy im pozytywną energię i dobro wraca do nas z podwójną siłą. Także UŚMIECHAJMY SIĘ KOCHANE.
Będziemy wtedy zdrowsze, szczęśliwsze i otoczenie nam to odwzajemni.


HEJT
Jak już wspomniałam, chciałabym aby to miejsce było wolne od hejtu oraz krytyki.
Może najpierw wyjaśnię, co to słowo oznacza. Hejt jest określeniem pochodzącym od angielskiego słowa „HATE”- nienawidzić. Często jest to obraźliwy komentarz, czy mówienie w sposób złowrogi w celu ośmieszenia i skrzywdzenia drugiej osoby (Na temat hejtu napiszę w późniejszym poście).


Dlaczego poruszam te tematy właśnie teraz? 
– Ten blog powstał dla kobiet, które są świadome swojego wyglądu i chcą coś w sobie zmienić- ja także. Jestem świadoma swoich niedoskonałości, ale walczę z tym każdego dnia, aby czuć się dobrze.
Każda z nas jest piękna i powinna być pewną siebie, szczęśliwą kobietą.
Nie chodzi tu o to, aby sobie wytykać błędy, krytykować się, obrażać.
Jesteśmy dorosłe i mam nadzieję, że będzie to miejsce dalekie od komentarzy ośmieszających drugą osobę. Niech to będzie NASZ AZYL, gdzie będziemy mogły porozmawiać na różne tematy oraz wymienić się swoimi doświadczeniami.


Pamiętajcie! PIĘKNO JEST KOBIETĄ :)

Komentarze

Popularne posty