Rudy rydz w kolorze bordo


Rudzielce zawsze intrygowały nie jednego człowieka. Opinie na temat takich osób były zawsze skrajne. Jednych takie osoby zachwycały, inni zaś ich krytykowali, wytykali palcami i obrażali… W obecnych czasach stereotyp, że rudy jest wredny i brzydki już dawno umarł. Całe szczęście! A wiecie dlaczego? Bo rudość jest piękna i niezwykła! 
Rudzi ludzie są przedstawiani jako osoby o ognistym temperamencie, zachwycają i wzbudzają podziw u niejednego człowieka. Kobiety masowo farbują włosy na różne odcienie rudości, aby dodać sobie urody i poczuć się kobieco i seksownie. Niestety nie każdemu w takim kolorze jest dobrze, nie każdej osobie on pasuje. Najlepszym kolorem dla kobiet o rudych włosach jest zielony, który razem z ognistymi włosami stworzy piękny kontrast. Kolejnym kolorem jest chabrowy i odcienie niebieskiego. Ja osobiście uwielbiam kolor chabrowy, czuję się w nim rewelacyjnie. A wiadomo… jak się czujemy, tak inni nas odbierają.

Odkąd byłam małą dziewczynką, zawsze pragnęłam mieć rude włosy, piegi i aparat na zębach – było to moje marzenie. Namiętnie pisakiem rysowałam piegi na mojej 
twarzy, a aparat do zębów stworzyłam wyginając wsuwkę do włosów. 
Chodziłam tak po osiedlu, chwaląc się, że mam mój wymarzony aparat. 
Kiedy już dorosłam, okazało się, że bardzo się dobrze czuję we włosach pofarbowanych na czerwono oraz rudo. Niestety mój ukochany czerwony kolor szybko się spłukuje… 😢
Prawdziwego aparatu nigdy nie miałam, zawsze podziwiałam tylko u innych osób. 
Piegi czasami się pojawiały po nadmiernym opalaniu – byłam szczęśliwa jak nigdy!

Bordo NIE dla rudych?
Ostatnio spotkałam się z opinią, że rudym kobietom nie pasuje bordo ani czarny. 
Osobiście uwielbiam oba te kolory i uważam, że odpowiednio dobrana kreacja spowoduje, że nudny „niepasujący” kolor będzie szykiem mody. Nigdy wcześniej nie interesowałam się modą ani najnowszymi trendami… Niedawno odkryłam, że łącząc niektóre kolory w mojej garderobie spowoduję wielkie WOW! 😍

Od dawna szukałam idealnego płaszcza. Niestety w sklepach stacjonarnych nie mogłam nic znaleźć, a z racji tego, że jestem wybredna, nigdy nic mi się nie podobało. 
Nie chciałam ubrać się w byle co i wyglądać jakbym ubrała na siebie wielki worek. 
Z nieba spadł mi sklep internetowy TONO MODA PLUS SIZE. 
Bordowy płaszcz Fiera był strzałem w dziesiątkę, albo nawet w setkę. 
Idealnie sprawdził się w piękne jesienne dni, a także zimą jest mi w nim ciepło. 
Jestem pewna, że będzie on idealny także wczesną wiosną. 
Jeśli jesteście plus size, macie rudy lub inny kolor włosów i szukacie idealnego płaszcza (niekoniecznie bordowego) bądź potrzebujecie idealnego stroju do pracy, na przyjęcie lub randkę - polecam z całego serca Tono! ❤ ⇢ https://tono.sklep.pl/

Zobaczcie, jak pięknie wygląda mój bordowy płaszcz w połączeniu z kolorem zgniłej zieleni. Ja jestem ZAKOCHANA! 💘





fot: https://www.pstrykawka.pl/






Co sądzicie o połączeniu takich kolorów? Czekam na Wasze opinie. 💋

Płaszcz: https://tono.sklep.pl/
Opaska: https://www.rorek.eu/



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty