Gdy Ci mówią, że nie dasz rady...


Niektórzy ludzie są jak hieny, modliszki… czerpią radość z zadawania krzywdy innym tylko po to, aby dowartościować siebie. Czy warto jest im na to pozwalać? 

Ludzi nie zmienimy. Zawsze będą mówić na nasz temat dobre lub złe rzeczy. Czy będziemy płakać w poduszkę, całymi dniami mieć zły nastrój, przechodzić stany depresyjne i ciągle przejmować się obraźliwymi komentarzami innych? Ja już to przeżyłam nie raz i powiem Wam- NIE WARTO
Uwielbiam chodzić po górach. Moja kondycja nie jest w bardzo dobrej formie, ale jest to moje hobby i uwielbiam spędzać czas wśród przyrody, zdobywać szczyty czy też chodzić po dolinach. 
Kiedyś pewna osoba skrytykowała moją pasję, mówiąc: "Ile ty ważysz? Nie chodź po górach bo i tak spadniesz! Skała się zarwie pod Twoim ciężarem, poniszczysz sobie kolana. Lepiej zostań w domu". 
Było mi smutno i chciałam rezygnować z wszelkich planów. Wtedy czułam się, jakby ktoś mnie zdeptał i zrównał z ziemią jednym butem. Długi czas zajęło mi zrozumienie, że nie powinnam się przejmować tymi słowami. 
Dalej staram się jeździć w góry i zdobywać szczyty. Od niedawna, moim celem jest jest zdobywanie wulkanów. Już byłam na 3, z czego największym osiągnięciem było wejście o własnych siłach na wulkan Pico del Teide, na wysokość 3 718m n.p.m. 
Gdybym wtedy poddała się i zrezygnowała, nigdy nie spełniałabym swoich marzeń i nie dążyła do osiągnięcia kolejnych celów.
 
Wschód słońca na kraterze wulkanu Pico del Teide

Jeśli ktoś obraża lub złośliwie komentuje inną osobę, aby siebie dowartościować to tylko świadczy o tym człowieku, jak pusty i bezwartościowy jest w środku. 
My możemy zrobić coś lepszego- pokochać siebie i korzystać z życia
Wszyscy mamy jakieś pasje, hobby, marzenia i plany. Dążmy do nich! Skupmy się na tym co jest dla nas ważne i co sprawia nam przyjemność. Nie naśladujmy innych ludzi. Każdy z nas jest inny, niezwykły i jedyny w swoim rodzaju. Nie wszystkim musi odpowiadać nasz wygląd, sposób zachowania, hobby. Czy musimy się dostosowywać do tych, którzy nas spychają w dół? 
Traktujmy siebie wyjątkowo i róbmy to, co sprawia nam przyjemność. Krytyka innych nie może mieć wpływu na nasz stan emocjonalny. Wyjdźmy z domu i cieszmy się życiem, które mamy tylko jedno i to od nas zależy jak je przeżyjemy!








Gdy czegoś pragniesz, a ktoś Ci mówi "Nie dasz rady!" - odpowiedz "No to patrz!" 
i dąż do realizacji swoich pragnień!



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty