Piękno w rozmiarze plus size



Każda kobieta niezależnie od rozmiaru, może czuć się wyjątkowo w stylizacjach codziennych, a także kreacjach wieczorowych czy wizytowych. Nie ma na świecie idealnego ciała, idealnej figury. 
Są jedynie stereotypy utarte od pokoleń. Żeby wyglądać pięknie nie trzeba mieć rozmiaru XS, S.
Nawet takie osoby nie zawsze ładnie wyglądają. Podstawą dobrej stylizacji jest umiejętne dobranie koloru pasującego do danej osoby, kroju, fasonu, dodatków. 

Kluczem do sukcesu jest to, abyś się dobrze czuła w swoim ciele. Nie masz idealnego ciała- nikt go nie ma. Nie ma ideałów. Trzeba eksponować to co jest w nas najlepsze. Duży biust, choć ciężki i czasami sprawia problemy- odpowiednio wyeksponowany w stylizacji staje się wielkim atutem. Wąska talia czy szerokie biodra też są nie lada wyzwaniem, ale jeśli się dobierze odpowiednie stroje- można wyglądać szałowo!

Nieodzownym elementem każdej stylizacji mogą stać się ciekawe dodatki: kolczyki, torebki, woalki we włosach, pięknie pomalowane paznokcie, bransolety, buty, czy paski. 
Ja osobiście uwielbiam długie kolczyki i w swojej szafce mam ich całe mnóstwo. One nie tylko ładnie wyglądają, ale także wydłużają szyję. Do takich kolczyków nie potrzeba już żadnego naszyjnika.
Oczywiście, oprócz cudownej stylizacji, nie możemy zapomnieć o pozytywnym nastawieniu, pokochaniu siebie. Jak już pisałam we wcześniejszym poście Love sweet love...czyli miłość do siebie -  trzeba pokochać siebie i dbać o swój wygląd, uprawiać sport i zdrowo się odżywiać. 
Jeśli jesteśmy świadome swojego ciała, swoich atutów – wyeksponujmy je! 


W czwartek 28 lutego, zostałam zaproszona do studia Dzień Dobry TVN przez niesamowitą stylistkę i piękną modelkę plus size- Ewę Zakrzewską http://www.ewokracja.pl/
Był to cudowny dzień. W studio, poznałam trzy niesamowite dziewczyny. Każda z nas była inna, o różnym usposobieniu i wyglądzie. O to chodziło Ewie! Miała pomysł na nas i idealnie dobrała stylizacje z dodatkami. 
Ja, ze względu na moje czerwono - ogniste włosy dostałam piękną sukienkę w kolorze zieleni, długie srebrno-zielone kolczyki oraz srebrne buty i torebkę. Zawsze nosiłam tylko proste sukienki, a dzięki Ewie dowiedziałam się, że rozkloszowane także mi pasują i dobrze się w nich czuję. 
Martyna- dziewczyna o nieziemsko długich, prostych blond włosach dostała delikatną, zwiewną sukienkę sięgającą do ziemi. Przyznajcie, że wyglądała przepięknie!
Natalia miała na sobie niebieską sukienkę, eksponującą jej biust, piękną wąską talię oraz krągłe biodra. Całość stylizacji dopełniły buty oraz torebka w tym samym kolorze. 
W stylizacji Ani na pierwszy rzut oka rzuca się piękny biust oraz długie nogi. Jest wysoką kobietą, więc tiulowa prosta sukienka idealnie pasowała do jej urody. 
Ewa - nasza mentorka i stylistka wyglądała zjawiskowo w granatowej sukience! W swojej stylizacji zaakcentowała ramiona i klatkę piersiową oraz piękną wąską talię. Ona doskonale wie, w co się ubrać i jak wyglądać nieziemsko.... 😊




Jak widzicie, biust czy biodra nie są przeszkodą, aby wyglądać elegancko. Nie bójcie się eksperymentować ze stylizacjami- ja też zaczynam i się uczę. Wcześniej w ogóle nie zwracałam uwagi na to, w co się ubieram. Nie czułam się atrakcyjnie. Teraz wiem, że to był błąd i czas nadrobić stracone lata. Odpowiedni makijaż, świetnie dobrana stylizacja i ciekawe dodatki- nie kosztują wiele, a mogą dużo zmienić, przede wszystkim nasze nastawienie do świata. Jeśli się czujemy dobrze w swoim ciele, dobrze wyglądamy – dzień staje się lepszy, a my szczęśliwsze!




Jeśli ktoś z Was przegapił ten odcinek Dzień Dobry TVN, możecie teraz nadrobić zaległości. Koniecznie dajcie znać, czy Wam się podobało. 

Kochani! Jeszcze o jednym zapomniałam Wam napisać. Nie wiem czy wiecie, ale Ewa Zakrzewska wraz z firmą Tom & Rose stworzyła kolekcję ubrań plus size, która będzie dostępna w większości Biedronek od 4-18 marca! Szczegóły na blogu Ewy! Link . Piękne ubrania na każdą kieszeń! Ja już nie mogę się doczekać, aż pojawią się w sklepie. 💜

Komentarze

  1. damascus titanium | Titanium Art
    In addition titanium curling iron to the traditional wooden handles on titanium banger the back, silicone dab rig with titanium nail the damascus steel has a natural look. titanium guitar chords Features an etched titanium wedding rings shape and a solid brass core.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty