Ach, te koszmarne…. RAJSTOPY!


Dla niektórych są istnym utrapieniem, wielkim problemem, a jeszcze inni nie chcą o nich słyszeć. RAJSTOPY PLUS SIZE. Co zrobić, aby czuć się w nich wyjątkowo? Jak sprawić, aby stały się naszym ulubionym dodatkiem do idealnej stylizacji? Ciężko jest polubić coś, co sprawia, że idealny spacer, wyjście ze znajomymi czy inne wydarzenie, staje się KATASTROFĄ! A jednak, jest idealne rozwiązanie!

Od zawsze lubiłam chodzić w sukienkach i  spódnicach. Perspektywa założenia rajstop doprowadzała mnie do „białej gorączki”. Wszystkie były za małe, rwały się, a najgorszym problemem było zsuwanie się ich. Zwykle sięgały do połowy ud. Każde wyjście z domu, kończyło się mordęgą. Non stop szukałam miejsc, abym mogła je podnieść. 
Krępowały mi ruchy i co najgorsze – te okropne otarcia! Przez całe życie nienawidziłam rajstop. Zaczęłam więc chodzić tylko w spodniach, sukienki ubierałam na chwilkę, by szybko móc je ściągnąć i znów wskoczyć w ulubione spodnie.

Latem w spodniach było za gorąco i czasem ubierałam sukienki i długie spódnice. 
Problem otarć powracał jak bumerang. Długo szukałam idealnego rozwiązania tego problemu, aż do momentu, kiedy pierwszy raz na warsztatach z Tono Mody, ubrałam rajstopy firmy Lida. Powiem Wam szczerze- nie wierzyłam, że istnieją rajstopy idealne dla mnie, w których będę się czuła komfortowo, które nie krępują ruchów i nie obcierają. 
Były IDEALNE! W domu przyjrzałam się bardziej tej firmie i zamówiłam rajstopy dostosowane do mojej sylwetki. Od tamtej pory chętnie zakładam sukienki i myślę, że pora nadrobić stracony czas!

Na rynku dostępnych jest sporo miejsc, gdzie można nabyć rajstopy większych rozmiarów.
Zapytałam dziewczyny plus size, o ich ulubione firmy i zdecydowanie większość z nich poleca rajstopy Lida – idealne rajstopy dla kobiety w każdym rozmiarze. 
Na swojej stronie posiadają szeroką ofertę:
  1. Rajstopy Size + (rozmiar bioder 110-140 cm) ; rozmiar 42-52
  2. Rajstopy Size ++ (rozmiar bioder 140-170 cm); rozmiar 52-62
  3. Rajstopy Size +++ (rozmiar bioder 170-200 cm); rozmiar 62-72
  4. Kolekcja ciążowa (oraz ciążowe Size+)
  5. Linia Erotyczna
Rajstopy Lida posiadają szeroką gamę kolorystyczną – jasny beż, beż średni, czerń i grafit. Fanki kolorów również znajdą tu coś dla siebie: rajstopy czerwone, niebieskie, czy fioletowe- mogą okazać się waszymi ulubionymi dodatkami do stylizacji. 





Mi osobiście przypadł do gustu model ”Kiedy udo trze o udo”. Rajstopy z elastilu z przedłużoną i pogrubioną częścią majteczkową – dla mnie okazały się strzałem w 10! 
A wiecie dlaczego? – Nie ocierają ud. Jedyny model, który mogę nosić przez długi czas. Podczas długich spacerów, nie odczuwałam ich na sobie, nie krępowały ruchów i mogłam zapomnieć o dyskomforcie jakim jest obcieranie ud.

ZAKOLANÓWKI firmy Lida, podbiły moje serce. Idealnie przylegają do nóg, nie posiadają części palcowej i są bardzo trwałe. Pasują do każdej stylizacji, a ich wygląd imituje wysokie kozaki!

Joanna Cesarz poleca rajstopy Lida! „Najbardziej lubię rajstopy firmy Lida. Bardzo obszerna rozmiarówka i bardzo długi tułów” rajstop, dzięki czemu nie spadają i cały dzień trzymają się na miejscu. Na dodatek są z fajnego materiału, który ciężko podziurawić. Zdecydowanie moje ulubione ;) ”

Monika: „Noszę tylko i wyłącznie rajstopy firmy Lida. Jest to pierwsza firma jaką poznałam, stworzona w stylu plus size. W końcu dobrze dopasowane rajstopy dobrej jakości, które nie rwą się po 10 minutach od założenia. Miałam kiedyś inne, które zamówiłam na Allegro. Rozmiar nie do końca ten, a materiał po założeniu wyglądał jak satyna”

Edyta: „Rajstopy firmy Lida są świetne. Jako osoba w rozmiarze plus size, zawsze miałam problem gdyż obcierają mi uda, jednak kiedy odkryłam firmę Lida mój problem się skończył. Mają one wysoki stan, układają się idealnie, nie ściągają się. Polecam również inne produkty, między innymi opaski na uda”

Agnieszka: „Nie będę oryginalna. Zakupy rajstop były na tym samym poziomie nienawiści, co kupowanie butów na zimę- zawsze czułam, że powinnam chodzić w workach. 
Potem poznałam rajstopy polskiego producenta LIDA. Teraz używam tylko produktów Lidy i szczerze je uwielbiam! Od czarnych rajstop kompresyjnych po pończochy, które naprawdę nie spadają!”

Ale nie tylko Lida…
Angelika: „Kupuję rajstopy głównie Ilash Adrian (rozmiar 6 czasami 7). Są rewelacyjne. Posiadają podwójny klin, świetne wzory i kolory. Dopasowują się idealnie do nogi. 
Szewki ”nie gryzą” i nie widać ich pod sukienką. Pełna gama kolorystyczna i grubościowa”

Monika: „Nie mam jednego sklepu – kupowałam już z Gatty, Marilyn, H&M i C&A, a nawet Pepco i w każdym coś mi nie odpowiadało. Te z H&M były super przez pewien czas, ale coś się stało z górą i zaczęły się ześlizgiwać. Z C&A mimo, że są 60 to mi się przecierają- nie tak, że powstaje dziura tylko materiał od wewnątrz ud się robi cienki i jakby się rozjeżdża i zaczyna boleć. Jeśli chodzi o Gattę i Marilyn to znowu różnie było z rozmiarami, trudno było coś znaleźć. Pepco za krótkie. Niekończąca się historia ;) ”

Marta: „Lubię dbać o detale, wyglądać na czasie, ale i poczuć się kobieco i sexsownie. Dlatego zdecydowałam się na rajstopy By Lola XXL imitujące zakolanówki z satynową kokardką oraz rajstopy imitujące zakolanówki i trafiłam w punkt z zakupem! Oprócz wyglądu są mega wygodne, mają wysoki stan, a przede wszystkim materiał jest bardzo trwały. Podobne rajtuzy znajdziecie też u Modne Duże Rozmiary. Dzięki temu zakupowi nawet klasyczna mała czarna nabiera innego znaczenia ;)”

Magda: „Mam swoje trzy ulubione: pierwsza – Veneziana- polska firma, którą odkryłam niedawno. Mają świetne i wygodne rajstopy, bardzo dobrze dopasowują się do ciała, nie ściskają, lecz pięknie otulają nogi. Przepiękne wzory, którymi jestem zachwycona. 
Jeżeli chodzi o jakość to na razie w żadnych nie mam oczka. Drugą firmę, którą uwielbiam- Merlin, a konkretnie wszystkie rajstopy, które imitują pończochy. Merlin oferuje szeroką gamę produktów, jednakże dla kobiet w rozmiarze 50 plus może być problem coś znaleźć. Nie są aż tak dopasowane do ciała, jednak warto się odrobinę poświęcić dla efektu jaki oferują. Ostatnia marka – Gabrielle – z tej marki kupuję rajstopy, które mają ”wbudowane” majtki modelująco-wyszczuplające. Na każdą imprezę pod sukienkę są idealne! 
Same rajstopy są cienkie, natomiast wbudowane majtki wysokie i bardzo wygodne.
Chowają wszystkie boczki, zatem są idealne na wielkie wyjścia”

Linki:
Jak widzicie, wybór oraz znalezienie odpowiednich rajstop w rozmiarze PLUS SIZE nie jest łatwe. Często jest to ogromny problem, aby znaleźć te idealne, jedyne i wymarzone. 
Co zrobić? Trzeba szukać, szukać, jeszcze raz szukać …i eksperymentować!
A Wy jakie macie doświadczenia? Jeśli znacie jakąś ciekawą firmę, macie podobne lub inne doświadczenia, PISZCIE!

Komentarze

  1. Świetnie pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre zagraniczne blogerki rozwiązały problem rajstop np:
    http://colorsofmei.com/chic-skirt-in-winter/

    https://missyonmadison.com/2016/02/18/t-b-t-snowy-days/

    https://rachelslookbook.com/nothing-special/

    Trzeba jak one zahartować mocno nogi i rajstopy staną się zbędne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty